Pri re:do stremimo k vrhunskim storitvam in njihovemu zanesljivemu delovanju. A včasih se preprosto zgodi, da kljub najboljšim namenom, pride do začasnega nedelovanja ali pa slabšega delovanja nekaterih storitev. Takrat bomo storili vse, da ti čim prej zagotovimo nemotene storitve, ti pa nam lahko pri tem pomagaš.
Napako nam lahko javiš 24 ur na dan, vse dni v letu preko pogovora v aplikaciji ali kontaktnega obrazca na spletni strani.
Ob prijavi napake nam moraš obvezno sporočiti naslednje podatke: telefonsko številko (na katero se prijava nanaša), uro, datum in lokacijo nedelovanja ali slabšega delovanja storitev, podroben opis napake ter kontaktno telefonsko številko.
Napako bomo poskušali čim prej odpraviti, tebe pa prosimo, da pri tem aktivno sodeluješ v skladu z našimi navodili.
Napaka | Čas trajanja napake v obračunskem obdobju | Višina nadomestila |
---|---|---|
Nedelovanje ali slabše delovanje storitev | 14 - 24 ur | 10 % mesečne naročnine |
Nedelovanje ali slabše delovanje storitev | 24 - 48 ur | 25 % mesečne naročnine |
Nedelovanje ali slabše delovanje storitev | 48 - 72 ur | 50 % mesečne naročnine |
Nedelovanje ali slabše delovanje storitev | več kot 72 ur | 100 % mesečne naročnine |
Samoregulacijski kodeks določa nadomestila za nedelovanje ali slabše delovanje storitev. Pripravil so ga ponudniki v okviru Združenja za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije.
re:do ti mora v primeru zamud in zlorab v postopku prenosa telefonske številke ali zamenjave izvajalca dostopa do interneta in v primeru, da se prenos ne opravi v dogovorjenem roku oziroma na dogovorjen datum, izplačati ustrezno nadomestilo.
Nadomestilo za vsak začeti dan zamude znaša 10 eurov na dan, in sicer pri prenosu posamezne telefonske številke.
Nadomestilo v primeru nespoštovanja obveznosti oziroma v primeru zlorabe znaša 100 eurov.
Med drugim se šteje, da gre za zlorabo, kadar zahteve za prenos številke nisi podal ti.
Nisi upravičen do nadomestila za čas, ko je vzrok za zamudo nedostopnost ali tvoja neodzivnost na pozive s strani prenosnega ali sprejemnega izvajalca storitve v zvezi s prenosom telefonske številke.
Šteje se, da si neodziven ali nedostopen predvsem kadar se v roku 24 ur ne odzoveš na elektronsko sporočilo, poslano na naslov elektronske pošte, iz katerega si predhodno komuniciral z izvajalcem storitev ali ga navedel v zahtevi za zamenjavo ali pri registraciji re:do storitev.
V primeru, da nismo povzročitelj zamude oziroma ne nosimo odgovornosti za zlorabo, te bomo o tem obvestili, ti pa moraš zahtevek za nadomestilo vložiti na odgovornega operaterja, ki sodeluje v postopku prenosa številke ali zamenjave izvajalca storitev dostopa do interneta.
Zahtevek lahko posreduješ:
preko klepeta z podporo v aplikaciji ali.
z e-mail sporočilom na info@redo.si .
Preizkusi brezplačno!
Skeniraj QR kodo za prenos aplikacije.
Evropska telefonska številka za prijavo pogrešanih otrok: 116000
Evropska telefonska številka za klic v sili: 112
Interventna številka policije za klice v sili: 113
Klici v sili se snemajo. Ob klicu posredujemo podatke o telefonski številki in lokaciji."